söndag 15 mars 2009

Söndagstankar

En heldag på jobbet fr 7-21:30.

Just nu är det väldigt lugnt. Sitter och tänker på A-K och undrar hur hon har det. Hon har fått lämna IVA nu och fått komma till psyk. Tycker synd om henne, samtidigt som jag är så jävla trött och förbannad. Maktlöshet...

Igår var Caisa och jag och beställde ringar. Jättevackra, båda var helt överens såfort vi såg dem. Vi hade varit i ett antal affärer och tvekat kring både modell och prisklass. Men dessa ringar var som gjorda för oss. Ni får se nästa vecka, hoppas jag!

Kissen verkar ha mask i magen igen. Måste nog gå till vetten och kolla vad det är. Var inte länge sen de avmaskades allihopa. Uäk. Caisa rindge helt bestört till mig på jobbet och nästan grinade. "Ritzie har spytt upp en MASK!" gnällde hon.
"Jaha? Det låter intressant. Ska jag komma hem och torka upp det tycker du?"
Usch ibland är jag så tråkigt spydig...

Nej nu måste jag jobba.

2 kommentarer:

Veronica sa...

Verkar smitta av sig det där med förlovning =)

Jag är ju en romantiker ut i fingerspetsarna och tycker att det låter jättefint och spännande med ett ringbyte för er del snart.

Kram!

Syster Yster sa...

Vavava, ska ni också......? :D